خبرگزاری کار ایران

قاتل نزاع دسته‌جمعی در شاهرود دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتلی خبر داد که در نزاع دسته‌جمعی با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا شائینی روز جمعه به رسانه‌ها افزود: در پی وقوع درگیری دسته جمعی چهار نفر اوباش در شب گذشته واقع در محدوده خیابان فردوسی شاهرود، درگیری و ضرب و جرح بین ۲ نفر بالا گرفت.

وی با بیان اینکه در این درگیری جوانی ۲۷ساله با ضربات چاقو از ناحیه گردن مجروح شد، ابراز کرد: در ادامه درگیری‌ها ماموران انتظامی یگان امداد در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ شائینی تصریح کرد: ماموران یگان امداد با عملیات ضربتی به درگیری‌ها خاتمه دادند و فرد مجروح بی‌درنگ توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و عاملان درگیری دستگیر و به کلانتری ۱۱ آزادی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: فرد مجروح به علت شدت جراحت در بیمارستان فوت کرد.

وی از اعتراف قاتل به قتل خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات محلی و میدانی به همراه بازجویی‌های تکمیلی قاتل ۲۷ساله پس از اعتراف به قتل، انگیزه این درگیری منجر به حادثه شوم را مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه قاتل دارای سابقه شرارت است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود تصریح کرد: شرب خمر، نزاع و درگیری جزء خطوط قرمز پلیس است و برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد. خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز