خبرگزاری کار ایران

درگیری منجر به فوت یک جوان در خیابان باغ سپهسالار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۰۵

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را درباره نزاع و درگیری شب گذشته خیابان باغ سپهسالار که منجر به فوت یک جوان شد، ارائه داد.

به گزارش ایلنا و براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در ساعت ۲۱:۴۵ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲، وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار به کلانتری ۱۰۹ بهارستان اعلام شد.

با تایید خبر اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت کرده است. 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر به نام‌های فریبرز و سعید رخ داده که منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است. 

با شناسایی مخفیگاه فریبرز (یکی از ضاربین)، او تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شد.

فریبرز در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف کرد و اظهار داشت که «من و سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورت من زد. در همین زمان، سعید به هواخواهی از من با چاقو یک ضربه به او زد و بلافاصله دو نفری از محل متواری شدیم.»

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با شناسایی عامل اصلی جنایت، اقدامات جهت دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز