خبرگزاری کار ایران

قتل بر سر جای پارک در مرکز شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۵۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از قتل یک مرد ۳۵ ساله پس از درگیری بر سر جای پارک در مرکز شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی جسد مقتول یک جراحت عمیق روی سینه سمت چپ وی مشاهده کردند. کارآگاهان در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی از محل وقوع جرم دریافتند که مقتول و قاتل در یکی از باشگاه‌های ورزشی مرکز شهر تهران در حال تمرین بودند که پس از پایان تمرین به پارکینگ مراجعه می‌کنند و در آنجا به دلیل درگیری لفظی بر سر جای پارک با یکدیگر درگیری فیزیکی انجام می‌دهند و قاتل با زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول از محل متواری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که کارآگاهان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند که هویت متهم را شناسایی کنند، تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات گسترده نهایتا موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در جنوب شهر تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه با وجود مدارک و مستندات از ارتکاب جرم، صراحتا به قتل مرد ۳۵ ساله اقرار کرد و گفت که «در باشگاه با مقتول تمرین می‌کردیم و وی را‌می شناختم. پس از تمرین در پارکینگ با موتورسیکلت قصد خروج از پارک داشتم که مقتول از روی موتور خودش یک ضربه به موتور من زد و همانجا از کوره در رفته و با یک ضربه چاقو وی را مصدوم کردم و فکر نمی‌کردم منجر به قتل او شود و سریعا از محل متواری شدم.»

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به دلیل قتل عمد تا اطلاع ثانوی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحت نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز