خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

طرح توسعه محله‌ای تا پایان سال در مناطق کم‌برخورار محمدیه اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۵۴

شهردار محمدیه گفت: عملیات عمرانی در قالب طرح توسعه محله‌ای تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد و اجرای ترمیم و بهسازی جداول و روکش آسفالت نیز برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایلنا، محمد پیری با اشاره به رویکرد و اولویت مدیریت شهری محمدیه در رسیدگی به محلات کم برخوردار گفت: با توجه به کمبود زیرساخت‌ها در برخی از محلات و به منظور برقراری عدالت اجتماعی، ضمن برنامه ریزی پروژه‌های عمرانی خرد، تمام امکانات شورا و شهرداری محمدیه برای تعریف پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار به جهت توسعه عدالت اجتماعی به کار گرفته می‌شود.

شهردار محمدیه با اشاره به بافت منطقه سه افزود: در حال حاضر با توجه به درخواست شهروندان و نیاز سنجی صورت گرفته، عملیات بازپیرایی مجتمع‌های مسکونی منطقه فوق، اجرای روکش آسفالت، بازپیرایی پارک‌ها اجرایی شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی در قالب طرح توسعه محله‌ای تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی خرد شامل پیاده روسازی، لوله‌گذاری، اجرای ترمیم و بهسازی جداول و روکش آسفالت نیز برنامه ریزی شده است.

پیری خاطر نشان کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در این منطقه شاهد اجرای توسعه عدالت اجتماعی به جهت رفاه حال شهروندان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز