خبرگزاری کار ایران

اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان محمدیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۷۶

در راستای اردوی راهیان پیشرفت، دانش‌آموزان ممتاز شهر محمدیه از پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری محمدیه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، بیش از ۵۰ دانش‌آموز ممتاز و نخبه مدارس شاهد، فاطمه زهرا، همت یاران سه و اخلاص در قالب اردوی راهیان پیشرفت یک روز کامل با مدیران شهری همراه شدند تا ضمن آشنایی با خدمات متنوع شهرداری از چند پروژه عمرانی مهم در دست اجرا و تکمیل شده شهرداری محمدیه بازدید کنند.

این حرکت خلاقانه شهرداری محمدیه در راستای اجرای اردوهای پیشرفت برای آشنایی گروه‌های مختلف مردم با دستاوردهای انقلاب، مدیران شهری و شهرداری صورت گرفت.

بازدید از قسمت‌های مختلف شهرداری محمدیه، پایانه مسافربری و سازمان حمل و نقل عمومی و اتاق مونیتورینگ از برنامه‌های این اردو بود.  

محمد پیری در این بازدیدها گفت: با نصب ۸۲ دوربین اولین شهری هستیم که بیشترین دوربین را داریم که ۲۳ دوربین پلاک خوان و ۱۳ دوربین چرخشی و چند دوربین هم نظارتی است که امنیت شهر را بالا برده است. 

شهردار محمدیه ادامه داد: در محمدیه روزانه ۶۰ تن زباله تولید می‌شود و سالانه  ۳۲ میلیارد تومان هزینه جمع آوری می‌دهیم و هر چقدر تولید زباله مدیریت شود به کاهش هزینه‌ها کمک خواهد شد.

وی افزود: جمع آوری سگ‌های ولگرد از دیگر برنامه های مدیریت خدمات شهری است که در خرداد ماه تعداد ۸۰ سگ ولگرد در تیرماه ۱۱۵و آذر ماه ۵۹ و بهمن ۷۶ سگ  ولگرد جمع آوری شده است.

پیری تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم از غذا دادن به سگ‌ها در داخل شهر خودداری کنند تا شاهد هجوم این حیوانات به شهر نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز