خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

بوستان مادر و کودک قزوین به جذابیت و تجهیز فضا نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۰۹۱

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: توجه ویژه به بوستان مادر و کودک، ایجاد جذابیت و اجرای برنامه‌های متنوع در این بوستان و تجهیز فضاهای داخلی آن ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری، رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین به همراه مشاور این کمیسیون و جمعی از فعالین فرهنگی و نمایندگان سازمان پارک‌ها و فضای سبز از بوستان مادر وکودک واقع در بلوار جمهوری اسلامی بازدید کردند.

اشدری در این بازدید بر لزوم توجه به رویکرد مادر و کودک در تمامی بوستان‌های مادر تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم در بوستان‌های مادر تمامی نیازهای مرتبط با مادران و کودکان را از لحاظ مهارت آموزی، تجهیز فضاهای ورزشی و بازی کودکان و فضاهای سرپوشیده تامین کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین افزود: ایجاد جذابیت در بوستان مادر و کودک تازه تاسیس باید به گونه‌ای باشد که حتی شهروندان شمال شهر نیز برای استفاده از این فضا اشتیاق داشته باشند.

وی عنوان کرد: امیدواریم تا در دوران باقی مانده شورای ششم بتوانیم اقدامات و برنامه‌های ماندگاری را در این بوستان و سایر بوستان‌های مادر سطح شهر اجرایی کنیم.

در ادامه، از سوی حاضرین مطالبی درباره تجهیز بوستان از لحاظ فضای بازی و ورزشی، ایجاد مرکز مشاوره خانواده و کودک و نوجوان، برگزاری برنامه‌های مناسب و متنوع در ایام سال و متناسب با مناسبت‌های تقویمی، رفع نواقص موجود در سطح بوستان مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز