خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حضور مردم قزوین پای صندوق‌های رای نسبت به دوره گذشته افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۰۲

استاندار قزوین گفت: حضور مردم استان قزوین پای صندوق‌های رای نسبت به زمان مشابه دوره قبلی افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: آنچه که تا این لحظه اتفاق افتاده نشان دهنده حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای بود.

استاندار قزوین ادامه داد: به لطف خدا انتخابات‌های خوبی در استان و کشور رقم خواهد خورد، در شهرستان‌ها هم مردم پای صندوق‌ها حضور دارند و از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: انتخابات موضوعی معطوف به حق است، افراد حق دارند سرنوشت خود را با این حق رقم بزنند و سرنوشت را به خواست و اراده خود نزدیک کنند، این حق به آسانی و ارزانی به دست نیامده و برای آن خون‌ها فدا شده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: عقل حکم می‌کند از این حق در تعیین سرنوشت خود استفاده کنیم، هر دوی این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و به میزانی که به درستی انتخاب شوند اتفاق خوبی را رقم می‌زنند؛ از این مردم باید با دقت در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

اعلایی گفت: به میزانی که چهار کاندیدایی که توسط مردم استان انتخاب می‌شوند از شاخص‌هایی که رهبری اعلام کردند از جمله فصادستیزی برخوردار باشند به ارتقای سطح و سرعت دادن به تعالی استان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز