خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان:

چهار فروند بالگرد هوانیروز برای برگزاری انتخابات در قزوین و زنجان آماده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۷۹

ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان گفت: هوانیروز استان قزوین چهار فروند بالگرد را برای خدمات رسانی به مناطق صعب‌العبور استان‌های قزوین و زنجان پیش‌بینی کرده تا همه مردم در دورترین نقاط هم بتوانند به صندوق‌های رای دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به حضور پرشو مردم استان پای صندوق‌های رای گفت: باتوجه به رصدهای صورت گرفته تا این لحظه مردم استان به دعوت رهبری و مراجع لبیک گفته و شاهد حضور پرشور بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی ادامه داد: امیدواریم این حضور و پای کار بودن که از افتخارات مردم بوده را تا ساعت‌های پایانی شاهد باشیم و در نهایت کسانی که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب می‌شوند فرد اصلح در همه حوزه‌ها باشند که بتوانند در راستای پیشبرد اهداف کشور و منویات رهبری کار مثبت انجام دهند و نتیجه آن خیر و برگتی برای همه مردم باشد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان بیان کرد: این حضور پیامی برای دشمنان است تا بدانند هرچقدر تلاش کنند تا مردم نباشد، پاسخ منفی دریافت می‌کنند و مردم ما برعکس عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای دوستان ایران هم این پیام را منعکس می‌کند که مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌ها تا پای جان ایستاده، همیشه افتخار آفرینی می‌کنند و امروز هم برزگ زرینی بر افتخارات ما افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: بنابر تدابیری که اندیشیده شده زمینه حضو حداکثری برای کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها فراهم شده، ارتش همچون همیشه مانند سایر نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌ها ایستاده و در این مورد هم در کنار مردم حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

شفیعی بیان کرد: همچنین ارتش در زمینه حفاظت و صیانت از اماکن حساس تمام توان خود را پای کار گذاشته و هوانیروز هم پای کار آمده تا بتوانیم در دورترین نقاط فرصت حضور مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز