خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

نمایندگان مجلس لرستان باید رفع مشکلات استان را در دستور کار قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۲۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نمایندگان منتخب مجلس باید رفع مشکلات این استان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، روز جمعه یازدهم اسفند ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه رفیع انتخابات در لرستان، اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ارتقای فرهنگی و رفع مشکلات اساسی مردم مؤثر است.

وی با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور، بیان کرد: مجلس یکی از سه رکن قوه در جمهوری اسلامی ایران و ریل‌گذار اقدامات دولت است که زمینه‌های پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مجلس ریل‌گذاری مسیر آینده کشور را تعیین می‌کند و ما باید نمایندگان کارآمد و دلسوز را برای ورود به مجلس انتخاب کنیم.

وی با تأکید به حضور پرشور مردم در برهه‌های حساس تاریخ ایران، بیان کرد: برگزاری انتخابات یک مقطع بسیار مهم در کشور است و حضور حداکثری مردم به شکل‌گیری یک مجلس قوی و کارآمد منجر می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه نمایندگان مجلس لرستان باید رفع مشکلات این استان را در دستور کار قرار دهند، گفت: از همه مردم استان متدین و انقلابی لرستان و به‌خصوص مردم شهر خرم‌آباد تقاضا می‌کنم در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا کنند، در مجلس خبرگان رهبری به دو نفر و در مجلس شورای اسلامی به دو نفر رأی بدهند و با انتخاب شایسته‌ترین افراد در تغییر همراه با تحول و تحول همراه با جهش برای استان رقم بخورد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ابراز کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تمام اهداف و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم حضور نمایندگان انقلابی در مجلس تراز انقلاب، افزود: نمایندۀ مجلس باید صادق، شجاع، متقی، مردمی و اهل خدمت صادقانه و متخصص باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز