خبرگزاری کار ایران

برخورد قانونی با انتشار دهندگان مطالب تنش زای انتخاباتی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۷۵

دستگیری ۵۰ نفر از گردانندگان صفحات مجازی تنش زا در استان

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با انتشار دهندگان هر گونه محتوای تنش زا در فضای مجازی در خصوص انتخابات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش گفت: انتشار هر گونه محتوای تنش‌زا در فضای مجازی برابر قانون جرم محسوب شده و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد:  برابر قانون انتشار هر گونه محتوا در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی و همچنین هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات، سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع، از مصادیق تخلفات انتخاباتی بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود:  با اشراف اطلاعاتی پلیس، تعداد ۵۰ نفر از گردانندگان اینگونه صفحات در استان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند.

سردار جهانبخش در پایان توصیه کرد: شهروندان گرامی به هیچ عنوان به محتوای منتشر شده در فضای مجازی تا زمانی که منبع انتشار، صحت و سقم خبر و  یا تصاویر محرز نشده است، توجه نکنید و در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز