خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

تولید کنندگان در شرایط فعلی کشور نیاز به حمایت جدی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۱۳

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و تولید کنندگان در شرایط فعلی کشور نیاز به حمایت جدی دارند.

به گزارش ایلنای گلستان، امیر یوسفی اظهار کرد: یکی از اهداف اتاق بازرگانی این است که پل ارتباطی بین بخش خصوصی و قوه های مجریه، مقننه و قضاییه است که تا بتواند مسائل و مشکلات را در اسرع وقت اطلاع رسانی کند.

وی افزود: صنعت آرد در استان جزو برترین صنایع کشور است و به عنوان تامین کننده امنیت غذایی کشور جایگاه ویژه ای دارد.گندم در استان تولید می شود و تبدیل آن به آرد در استان دیگر صورت می گیرد این موضوع باعث شده  خیلی از فرصت ها را در داخل استان از دست دهیم.

وی اظهار داشت: در مباحثی که بعضی دستگاه های اجرائی به هر دلیلی نتوانسته اند مشکلات فعالان بخش خصوصی و سرمایه گزاران را حل کنند، ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی می تواند نقطه قوت و دلگرمی می باشد.

یوسفی بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، فعالان بخش خصوصی که در این بخش سرمایه گذاری می کنند همه  کار جهادی  انجام می دهند. فعالان بخش خصوصی سرمایه خودشان را به کار گرفته اند و موجب اشتغال شده اند.

وی اظهار کرد: تولید کنندگان در این شرایط نیاز به حمایت دارد و هدف دشمن فاصله انداختن بین دولت و بخش خصوصی بوده که این اتفاق نیافتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز