خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۵ شیراز اعلام کرد؛

تملک ۱۴۸ هزار مترمربع املاک برای اجرای تقاطع احمدبن موسی(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۸۹

شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: ۱۴۸ هزار مترمربع ملک برای اجرای تقاطع غیرهمسطح تقاطع احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی املاک در مناطق ۵ و ۹ تملک شده است و درمجموع هزینه تملک و اجرای این پروژه در ۳ فاز، دوهزار میلیارد تومان هزینه در پی دارد که فاز نخست آن با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، رضا مسعودی با اشاره به افتتاح پل شماره ۳ تقاطع احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی با حضور وزیر کشور و مقامات ملی، استانی و شهری اظهار کرد: این تقاطع با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و ایمنی شهروندان، توسط شورای اسلامی شهر تکلیف و توسط شهرداری شیراز در اجرا است. 

وی افزود: بر این اساس ۸۶ هزار مترمربع ملک توسط شهرداری منطقه ۵ و ۶۲ هزار مترمربع ملک توسط شهرداری منطقه ۹ با هزینه‌ای بالغ‌بر یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تملک شده‌اند.

شهردار منطقه ۵ شیراز همچنین گفت: هزینه اجرای این پل نیز ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که با در نظر گرفتن یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه تملک آن، اجرای تقاطع غیر همسطح احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی دوهزار میلیارد تومان تومان است.

مسعودی بیان کرد: پل شماره ۳ تقاطع احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی همان فاز نخست این پروژه است که با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز