خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان:

جشنواره "مسیر آینده" با موضوع انتخابات در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۰۵

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره «مسیر آینده»، تصریح کرد: این جشنواره به همت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و تمام تولیداتی که در راستای انتخابات ۱۱ اسفند ماه منتشر شده باشد می‌تواند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، رسول ملاحسنی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره "مسیر آینده"، گفت: آثار اصحاب رسانه در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات و نمایش حماسه حضور در بخش‌های ایده‌های خلاق، یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، مناظره، تیتر، اینفوگرافی، طراحی گرافیک و کلیپ مورد داوری قرار خواهد گرفت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: همچنین اقدامات صورت گرفته مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در بخش ایده‌های خلاق مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری میزگردهای سیاسی، مناظرات بین کاندیداها، پویش دعوت توسط اصناف مختلف، ارائه ایده خلاقانه در جهت افزایش مشارکت کارکنان دستگاه‌های مختلف، فضاسازی محیطی و برگزاری نمایشگاه در ادارات، برگزاری مسابقات خانوادگی و راه اندازی پویش‌های دعوت از جمله مواردی است که در بخش ایده‌های خلاق رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفنده ماه سال جاری است، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت خوش نگاه به آدرس WWW.KHOSH-NEGAH.IR آثار انتشار یافته خود از یک بهمن سال جاری را بارگزاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز