خبرگزاری کار ایران

بارش نخستین برف زمستانی امسال در اصفهان؛

کاهش دما در نقاط مختلف استان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۱۵

برای امشب و فردا بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید و کاهش محسوس دما و یخ‌بندان در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در کاشان با ۳۴.۳ میلی‌متر ثبت و گزارش شد.

محمدرضا رفیعی اظهار کرد: پس از کاشان، آران و بیدگل و اردستان هر کدام با ۲۷.۹ میلی‌متر، بادرود با ۱۶.۹ میلی‌متر و خوانسار با ۱۵.۲ میلی‌متر در مراحل بعدی بیشترین بارش‌های ثبت شده در استان هستند.

 وی با بیان اینکه بارش از همه مناطق استان گزارش شده و کوهپایه با ۰.۱ میلی‌متر کمترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: میزان بارش در شهر اصفهان در ایستگاه باران‌سنجی اداره کل هواشناسی ۱۱.۴ میلی‌متر ثبت شده است.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه سرد بارشی در روز جاری (دوشنبه) تا اوایل فردا در بیشتر مناطق استان است و بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید و کاهش محسوس دما و یخ‌بندان در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

 وی اضافه کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

 رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۲ و در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

 وی بیان کرد: خُور و بیابانک با دمای پنج و بویینِ و میان‌دشت با دمای منفی هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد در زمینه ادامه فعالیت سامانه سرد بارشی و ماندگاری توده هوای سرد در منطقه تصریح کرد: این هشدار در باره ماندگاری توده هوای سرد از امروز تا روز جمعه هفته جاری در همه مناطق به‌ویژه نیمه شمالی و غربی استان صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز