خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مسدود شدن 12 راه اصلی و روستایی در پی بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۴۲

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: 12 راه اصلی و روستایی بر اثر بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شده که گروه های امدادی در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

مجید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بر اثر بارندگی های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان برخی از راه ها در حوزه دلگان، قصرقند و نیکشهر مسدود شده و راه ارتباطی بین این شهر ها قطع شده است.

وی افزود: محور دلگان به ایرانشهر، قصرقند به نیکشهر و ایرانشهر به مهرستان محورهای مهمی هستند که به دلیل بارندگی ها مسدود هستند.

محبی عنوان کرد: بخشی از راه های روستایی هم به دلیل بارندگی ها مسدود هستند و حدود 12 راه اصلی و فرعی به دلیل بارندگی مسدود است که در حال بازگشایی مسیرهای مسدود هستیم.

وی اظهار داشت: فردا سامانه بارشی از استان سیستان و بلوچستان خارج می‌شود و روز چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان می شود.

محبی عنوان کرد: طی دو روز گذشته بیشترین بارندگی ها را در نیکشهر داشته ایم که میزان آن بالای 100 میلی متر بوده است. در سیستان و زاهدان هم شدت کمی از  بارندگی ها را داشته ایم.

وی افزود: تاکنون مشکل و خسارت خاصی از بارندگی ها گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز