خبرگزاری کار ایران

آماده باش البرز با اعلام هشدار هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۱۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرزاز آماده باش تمام دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی مهرور برضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی وخدمات رسان،نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش واقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که بایدرعایت شود.

وی در ادامه افزود: بمنظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، برآماده باش مراکز درمانی و پایگاه های امدادی، شرکت های خدماتی (آب وفاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه و ثابت و آب منطقه ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران در پایان گفت: شهروندان از تردد در محل های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف درحریم رودخانه ها، مکان های مرتفع وتپه ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله ها، فنس های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی و... تاکید کرد.

تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی، کنترل دما و رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری‌ها و همچنین خودداری ازچرای دام در مراتع و دامنه کوه‌ها و برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی بعمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز