خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری:

تمامی راه‌های روستایی لرستان بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان پس از اتمام فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته و خروج این سامانه از آسمان استان گفت: تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده و خوشبختانه هیچگونه خسارتی ثبت نشده است.

به گزارش ایلنا، مهدی پازوکی بیست و هشتم بهمن ماه، عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پایان فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های خوبی که داشتیم، شاهد آسمان آرام و هوای مطبوع و دلنشین در استان هستیم.

وی در مورد شدت بارش‌ها اظهار کرد: متوسط بارش در استان با فعالیت این سامانه ۶۹ میلی متر بود که جای خوشحالی دارد.

مدیرکل مدیریت بحران ادامه داد: بیش‌ترین بارش ثبت شده در رومشکان با ۱۲۲ میلی متر و کمترین مربوط به شهرستان ازنا با ۲۳ میلی متر ثبت شد.

پازوکی در خصوص مشکلات به وجود آمده در زمان فعالیت این سامانه در استان تصریح کرد: به خاطر حجم بالای بارش برف در الیگودرز و دلفان راه ۲۰۰ روستا برای مدتی قطع شد که بلافاصله با اقدامات مجموعه‌ی راهداری استان بازگشایی شدند.

وی افزود: در سطح بیش‌تر شهرها نیز با حجم بالای بارش باران شاهد آبگرفتگی معابر بودیم که رفع شده و هیچ‌گونه خسارتی به وجود نیامد.

مدیرکل مدیریت بحران و کاهش بلایای استانداری لرستان همچنین به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: پس از اعلام هشدار هواشناسی استان بلافاصله جلسه‌ی ستاد مدیریت بحران استان تشکیل و ضمن اعلام آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی اقدامات پیشگیرانه در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

پازوکی تصریح کرد: با توجه به آمادگی قبلی دستگاه‌های متولی و نظارت و رصد استاندار از اقدامات این دستگاه‌های در طول فعالیت سامانه بارشی، تمامی برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای به موقع انجام و هیچ گونه مشکلی به وجود نیامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز