خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد؛

تلاش مهندسین و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در پروژه مترو شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۶۹

استاندار فارس گفت: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می‌کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت‌های خوب حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمدبن موسی(ع)-نواب-کمربندی که با حضور وزیر کشور انجام گرفت، افزود: رمز موفقیت امروز استان فارس و شهر شیراز وحدت، دوستی و صمیمیتی است که بین مسئولین استان حاکم است.

 وی بیان کرد: انصافاً وزیر کشور تعامل و همراهی خوبی با سفرهایی که به استان داشته است نشان داده و در سرکشی به استان‌ها رکوردشکنی داشته‌اند.

استاندار فارس با اشاره به تلاش مهندسین و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در پروژه مترو بیان کرد: باید به عظمت مهندسین ایرانی که امروز خود را نشان می‌دهد افتخار کنیم آن‌ها رویش‌های انقلاب اسلامی هستند و نشان می‌دهد انقلاب اسلامی توانسته است در عرصه‌های مختلف خود را نشان دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: شهردار شیراز با درایت شهر را مدیریت می‌کند و شورای اسلامی شهر با جدیت و بدون حاشیه از فعالیت‌های خوب حمایت می‌کند.

استاندار فارس گفت: از مردم شریف دعوت می‌کنم ۱۱ اسفندماه به عشق ایران و اسلام پای‌کار باشند و اگر توجه کنید دشمن به دنبال کاهش مشارکت است و هر که دوستدار شهدا، پیشرفت و آبادانی است در انتخابات مشارکت کند.

ایمانیه افزود: با تأیید صلاحیت‌های بی‌بدیلی که انجام‌شده است زمینه برای سلیقه‌های مختلف فراهم است و باید بر روی انسان‌هایی که می‌توانند کاری انجام دهند متمرکز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز