خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

حرف اول و آخرم به سازمان فرهنگی قزوین برخورد شایسته با مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۵۹

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: حرف اول و آخرم به سازمان فرهنگی و ورزشی و در راس آن مدیرعامل این سازمان، برخورد شایسته و درست با مردم و ارباب رجوع است.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی در جلسه شورای شهر قزوین که با دستور کار بررسی بودجه برنامه‌ای سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: گستره فعالیت سازمان فرهنگی بسیار زیاد است و به تبع آن در راستای اجرای برنامه‌های مختلف با اقشار مختلف شهروندان سرو کار دارد.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: متاسفانه به رغم افزایش بودجه و تخصیص صدر درصدی در این سازمان نارضایتی شهروندان را شاهد هستیم.

 وی افزود: بارها بنده و اعضای شورا تذکر داده‌ایم که مساعدت‌های صورت گرفته به هیات‌ها و تشکل‌ها و اعطای اعتبار به آن‌ها از سوی مدیر سازمان فرهنگی به کندی و با تاخیر زیاد همراه است و این موضوع باعث نارضایتی و گلایه جامعه هدف شده است.

 چگینی با بیان اینکه اگر بخواهد اوضاع به همان روال و مدیریت سابق پیش رود با افزایش بودجه این سازمان موافق نیستم خاطرنشان کرد: در شرایطی که سازمان زیباسازی با عملکرد بسیار مطلوب ارایه خدمات دارد؛ چرا باید بودجه را به سازمانی بدهیم که نارضایتی هم به دنبال داشته باشد.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین، اگر قرار باشد اعتبار را مصوب کنیم و بازهم نارضایتی مردم را داشته باشیم اصلا چرا مساعدت کنیم؛ مگر می‌شود هم پول پرداخت کنیم و هم نارضایتی مردم را ببینیم؛ پس این چیزی جز سوء مدیریت در برخورد با مردم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز