خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین عنوان کرد؛

ضرورت تخصیص بودجه برای مکان دایمی تعزیه در ناحیه چوبیندر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۴۷

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت: منطقه چوبیندر برند تعزیه قزوین است و ضرورت دارد تا در بودجه سال آینده برای مکان دایمی اجرای تعزیه اعتباری اختصاص یابد.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه بررسی بودجه پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین با بیان این مطلب گفت: باید در نواحی منفصل شهری ارایه خدمات و امکانات شهرداری به نحو مطلوب صورت گیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین افزود: ناحیه منفصل شهری چوبیندر برند تعزیه قزوین است اما مکان مناسبی برای اجرای تعزیه در آن نداریم لذا لازم است تا شهرداری در این خصوص تدبیر کند و اعتباری را برای سال آینده در خصوص زمین تعزیه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: همچنین زمین فوتبال چوبیندر که تنها زمین استاندارد فوتبال قزوین است به حال خود رها شده و  باید بتوانیم با احیای این زمین و پیوست کاربری تجاری اطراف آن  و رونق این مکان کمی از آثار مخرب زندان را از اهالی کاهش دهیم.

این عضو شورای شهر قزوین در ادامه با بیان اینکه شهرداری قزوین تنها شهر کشور است که مشاور امور مناسب سازی و معلولان دارد، بر لزوم مناسب سازی پروژه‌های شهری تاکید کرد و گفت: باید در کنار هر پروژه شهری پیوست‌های معلولان، آسیب دیدگان، سالخوردگان، مادر و کودک هم دیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مشاور شهردار در امور مناسب سازی و توانمندی او باید در پروژه‌هایی که مورد تایید مشاور بود از پیمانکار تحویل گرفته شود در غیراینصورت پروژه بر اساس ساماندهی  تحویل گرفته نشود.

اشدری در ادامه جلسه که پیرامون بودجه سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد بر لزوم اجرای پروژه‌های هوشمندسازی در شهر تاکید کرد و گفت: شهروندان حق دارند خدمات را به صورت هوشمند از شهرداری دریافت کنند؛ پس اگر در این زمینه نیاز به خرید تجهیزات و یا نرم‌افزار خاصی است از سایر شهرهایی که در این زمینه موفق هستند دعوت به همکاری شود.

 رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین همچنین خاطرنشان کرد: شورا به عنوان دستگاه نظارت بر شهرداری، باید دسترسی به سامانه سرا داشته باشد در صورتی که تاکنون این موضوع محقق نشده است؛ بین شورا و شهرداری محرمانه‌ای وجود ندارد، شورا برای نظارت به موقع و لازم باید به منابع اطلاعات مدیریت شهری دسترسی داشته باشد.

وی همچنین خواستار خواهر خواندگی با شهرهای اصفهان، رشت، مشهد، تبریز و کربلا به واسطه نام‌گذاری این اسامی در خیابان‌های شهر قزوین شده است و گفت: این تفاهم‌نامه خواهر خواندگی بین قزوین و این شهرها و هر شهر دیگری که علاقه دارد، می‌‌تواند اثرات مثبتی در تعاملات بین این شهرها با قزوین و تبادل گردشگر  شهر قزوین بر جای داشته باشد و به رونق گردشگری قزوین بیفزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز