خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس:

ماهیانه ۷۵۰۰ تن زباله در فردیس تولید می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۲۷

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: به طور میانگین ماهیانه بیش از ۷۵۰۰ تن زباله از سطح شهر فردیس جمع آوری و با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان به حلقه دره منتقل می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، اصغر نصیری مهمترین چالش روزمره خدمات شهری را مدیریت عملیات جمع آوری و رفت و روب زباله دانست و اظهار کرد: در این حوزه شبکه بزرگی از نیروی انسانی و تجهیزات به کار گرفته می شود تا زباله ها از سطح معابر شهر جمع آوری و به سکوی زباله و در نهایت به مرکز حلقه دره منتقل شود.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۰۵نفر نیروی پاکبان در حوزه خدمات شهری برای جمع آوری زباله از سطح معابر شهرفردیس اقدام می‌کنند، افزود: جمع آوری و حمل زباله شهر فردیس در ۴ ناحیه خدمات شهری در سطح دو منطقه توسط ۴ پیمانکار مدیریت و روزانه ۲۵۰تا ۲۶۰ تن زباله از سطح شهر فردیس جمع آوری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: در حوزه مدیریت پسماند برای انتقال هرتن زباله به حلقه دره، حدود ۸۰۰ هزار تومان هزینه می شود که این رقم برای انتقال ۲۵۰ تن زباله در روز حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. برای حمل زباله های شهر فردیس روزانه ۷ دستگاه سیمی تریلر با ظرفیت بیش از ۲۲ تن مسیر حلقه دره را چندین بار طی می کنند.

وی با اشاره به خدمات متعدد حوزه خدمات شهری شهرداری، بیان کرد: ماهیانه به طور میانگین رقمی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری برای حفظ و نگهداری فضای سبز، انجام امور خدمات شهری، مدیریت پسماند و سایر بخش های این حوزه توسط شهرداری فردیس در راستای ارائه خدمات مطلوب، تامین آسایش و افزایش رضایتمندی شهروندان هزینه می شود.

نصیری با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در خصوص کاهش تولید و تفکیک زباله از مبدا، گفت: مشارکت شهروندان در خصوص کاهش تولید و تفکیک زباله از مبدا می تواند کمک موثری در حوزه مدیریت پسماند برای مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز