خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

373 معتاد بهبود یافته در قزوین مشغول به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۶۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از ایجاد اشتغال برای ۳۷۳ نفر از معتادان بهبود یافته از اعتیاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و جلوگیری از بازگشت مجدد افراد بهبود یافته به اعتیاد، کارگاه‌های تولیدی در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد راه‌اندازی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ادامه داد: با هدف ارتقاء سطح کیفیت زندگی افراد در حال بهبودی و بهبود یافته، شناسایی نیازهای مددجو و خانواده آنان و حمایت‌‌هایی برای پس از خروج این افراد از مرحله درمانی در نظر گرفته شده که ایجاد اشتغال یکی از این موارد که توسط دستگاه قضایی ارائه می‌شود.

رجبی اضافه کرد: به همین منظور از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۴ نفر در واحدهای مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی به صورت پایدار، ۱۰۱ نفر در مشاغل موقت و تعدادی از افراد نیز از طریق اتاق بازرگانی استان جهت اشتغال معرفی شده‌ و در حال فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: اشتغال به کار معتادان بهبود یافته به بازگشت این افراد به روند و چرخه عادی زندگی و پرهیز از تکرار مصرف مواد مخدر کمک کرده و آسیب‌های اجتماعی را نیز کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز