خبرگزاری کار ایران

معتادان بهبود یافته در طرح جهش ملی مسکن بکارگیری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۸۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام نیاز شرکت‌های تعاونی مسکن فعال طرح جهش ملی مسکن در شهرستان زاهدان، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت هستند بکارگیری می‌شوند.

به‌ گزارش ایلنا، حامد آرامش روز چهارشنبه در نشست با علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسه اخیر کمیته صیانت از اشتغال بهبود یافتگان استان، بزودی با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بر اساس اعلام نیاز شرکت های تعاونی مجری طرح جهش ملی مسکن، تعدادی از معتادان بهبود یافته که دارای مهارت فنی هستند، مشغول بکار خواهند شد.

وی بیان کرد: این فرایند همچنان با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و در مرحله بعد بر اساس اعلام نیاز یکی از شرکت های تولیدی، اشتغال تعدادی دیگر از این افراد محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نداشتن شغل یکی از مهمترین مشکلات بهبود یافتگان از اعتیاد است و عامل مهمی در بازگشت آنان به اعتیاد به شمار می‌رود.

وی افزود: همه باید در تغییر نگاه جامعه به این افراد تلاش کنیم، چرا که در صورت طرد شدن معتادان بهبود یافته و بی توجهی به آنها، زمینه آلوده شدن مجدد به اعتیاد و آسیب های اجتماعی وجود دارد.

آرامش اظهارداشت: سال گذشته با کمک کارآفرینان و خیران نیک اندیش سیستان و بلوچستان، ۸۰ نفر از معتادان بهبود یافته در بخش های مختلف مشغول بکار شدند و این مهم امسال با جدیت ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز