خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

معرفی ظرفیت‌های قزوین در غرفه‌ای با طرح کاروانسرای جهانی سعدالسلطنه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۹۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: ظرفیت‌های گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدات صنایع‌دستی قزوین در غرفه‌ای با طرح زیبای کاروانسرای سعدالسلطنه، اولین میراث جهانی استان، به بازدیدکنندگان و علاقمندان معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی همزمان با آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های گردشگری مختص فعالان گردشگری با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و استان قزوین در این رویداد بزرگ بین‌المللی در سالن شماره ۸ و ۹ و در فضایی به مساحت ۳۳۰ مترمربع با معرفی و ارائه فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری همچون سال‌های گذشته حضور فعال دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اشاره به حضور موثر بخش خصوصی در غرفه استان قزوین افزود: امسال در غرفه قزوین با مشارکت فعال و موثر بخش خصوصی، انجمن‌های اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و انجمن راهنمایان گردشگری، خوشه شیرینی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اقامتگاه‌های بومگردی و کانون زنان بازرگان و کارآفرین استان حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه اقامتی بامسان،  مجتمع گردشگری تالار شهر، امور عشایر،  شهرداری بویین‌زهرا، شهرداری الوند، فعالان گردشگری سلامت و انجمن صنایع‌دستی استان در بخش دیگری از غرفه زیبای استان قزوین فعالیت دارند.

این مسئول درخصوص برنامه‌های جانبی بخش نمایشگاهی قزوین اظهار کرد: حضور هنرمندان و کاراکترهای طنز فضای مجازی استان برای معرفی ظرفیت‌های قزوین به لهجه قزوینی،  برگزاری ورک‌شاپ‌های صنایع‌دستی  توسط هنرمندان استان و اجرای زنده خوشنویسی توسط سه خوشنویس قزوینی به همراه استاد پیله‌چی خوشنویس برجسته استان در غرفه پایتخت خوشنویسی ایران از دیگر برنامه‌های قزوین در این رویداد به‌شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان قزوین افزود: از دیگر رویدادهای جانبی این نمایشگاه می‌توان به نشست با معاونان عمرانی، شهرداران و مذاکراتی که در حاشیه نمایشگاه‌ برای عقد بعضی از تفاهم‌نامه‌ها برگزار می‌شود، اشاره کرد.

خزائلی بیان کرد: این دوره از نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبین دستاوردها و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران تا روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه دایر است و از تمامی سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری دعوت می‌شود تا با حضور در غرفه استان قزوین در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه از فرصت آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه گذاری این استان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز