خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین

تفاهم بین فرمانداران و هیات‌های نظارت باید دوسویه باشد

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تعین هیاتهای اجرایی انتخابات عنوان کرد:تفاهم بین فرمانداران و هیات‌های نظارت باید متقابل و دوسویه باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ ایوب رحیمی صبح امروز در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که در محل میهمانسرای استانداری برگزار شد بیان کرد: وظیفه اصلی برگزاری انتخابات بر عهده هیات‌های اجرایی است که پس از استعلام  از مراجع چهارگانه نتیجه را به فرمانداری‌ها اعلام و ابلاغ می‌کنند و البته با فناوری‌های جدید کار استعلام از نامزدها به راحتی و با سرعت بالایی انجام می‌شود.

وی افزود: مرجع نهایی برای بررسی صلاحیت کاندیداها، هیات نظارت بر انتخابات است بنابراین باید یک تعامل و همدلی نزدیکی بین هیات های اجرایی و هیات نظارت وجود داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه افزود: اعضای هیات های اجرایی باید افرادی امین و از معتمدین همه گروهها و جریان های سیاسی انتخاب شوند که توجه به این موضوع اطمینان مردم را به هیات‌های اجرایی بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات اجرایی باید افرادی بی‌حاشیه ، امین و مورد اعتماد جامعه باشند در ادامه گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ ها در انتخاب هیات های اجرایی  این موضوع مدنظر داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: در انتخاب و تعیین هیات‌های اجرایی باید بین فرمانداران و هیات‌ های نظارت تقاهم و همکاری  دوسویه و متقابل برقرار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بیان کرد: بین هیات های اجرایی و نظارت باید تفاهم برقرار شود که وضعیت استان به تنش کشیده نشود ودر بررسی اعضای هیات های اجرایی باید آبرو و حیثیت افراد حفظ شود.

وی گفت: با تعامل و همکاری هیات های اجرایی و نظارت فضای پرنشاط و پرشوری برای برگزاری یک انتخابات قانونی،سالم و رقابتی خواهیم داشت.

کد خبر : ۳۲۳۰۰۸