خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عضویت بیش از ۱۰۰ هزار هنرمند در صندوق هنر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۲۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۰۲ هزار نفر از هنرمندان کشور در صندوق هنر عضو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی از جنس نور بود و ما مفتخریم میراث دار این انقلاب باشیم.

وی افزود: آذربایجان غربی استانی ویژه و سرافراز است که اقوام و قومیت ها و مذاهب و ادیان مختلف زندگی مسالمت آمیزی در آن دارند و این بیانگر وحدت ملی در این استان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  افزود: در آغاز دولت سیزدهم ۸۰هزار نفر عضو صندوق هنر بودند که ۲۰هزار نفر از آنها از اصحاب هنر نبودند و حذف شدند و با بررسی و شناسایی واجدین شرایط ۴۲ هزار نفر دیگر به اعضای این صندوق اضافه شدند که در حال حاضر ۱۰۲هزار نفر عضو این صندوق هستند.

اسماعیلی از ارائه بسته حمایتی به اعضای صندوق هنر در روزهای آینده خبر داد و گفت: این بسته به مناسبت اعیاد شعباتیه به هنرمندان اهدا می شود.

وی از ساماندهی کانال ها و صفحات مجاری بالای پنج هزار نفر دنبال کننده خبر داد و گفت: از یک ماه پیش به تمامی افرادی که دارای شرایط هستند اطلاع رسانی شده تا کانال ها و صفحات مجازی خود را در سامانه ارشاد ثبت کنند تا از حمایت های لازم برخوردار شوند.

به گفته وزیر ارشاد از آغاز دولت سیزدهم تعداد ۸هزار و ۵۰۰نفر  در صندوق هنر بیمه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز