خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

استقلال و حیثیت ما به برگزاری باشکوه انتخابات بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۴۶

امام جمعه قزوین گفت: دشمن برای اینکه در انتخابات حضور پیدا نکنیم ما را تحریم کردند، حضور حداکثری ما تحریم دشمن و اراده آن را خرد می‌کند و عزت، استقلال، آبرو و حیثیتمان به برگزاری باشکوه انتخابات بستگی دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی برگزار می‌شود، به مناسبت‌های پیش رو ازجمله روز پاسدار اشاره کرد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: وقتی هنوز انقلاب پیروز نشده بود، بسیاری از پاسداران فرزندان انقلابی امام (ره) بودند و بعد پاسدار شدند، سپس در دفاع مقدس جوانمردی و شجاعت خود را نشان دادند، در دوران دفاع از حرم نیز خوش درخشیدند، در مقابل فتنه‌ها امنیت نظام جمهوری اسلامی را حفظ کردند و همواره پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز است، جانبازان اعم از پاسدار، بسیجی، ارتشی، نیروی انتظامی، روحانیت معظم و از هر قشری که هستند محترم‌اند، یا ممکن است برخی جانبازان وابسته به هیچ کجا هم نباشند؛ اما جسم خود را در راه رضای خدا فدا کرده‌اند، این جوانمردی‌ها و شجاعت‌ها را به این عزیزان گرامی تبریک عرض می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: هر مسلمانی باید نسبت به نسل‌های بعد از خودش این گونه سفارش‌ها را داشته باشد، امام باقر (ع) فرمود ای فرزندم بر حذر باش از ظلم کردن به کسی که غیر از خدا کسی را ندارد، کسی که غیراز خدا کسی را ندارد، خدا منتقم او می‌شود، بنابراین از ظلم کردن به کسی که دستش به جایی بند نیست و هیچ کس از او حمایت نمی‌کند بترسید و پرهیز کنید.

وی یادآور شد: این نصیحت بسیار مهم است و ما خیلی به آن نیاز داریم، آن آدم‌هایی که مال و ثروتشان به دست اشرار دنیاطلب به غارت می‌رود و دیگران را به خاک سیاه می‌نشانند، باید بدانند که این مظلومان کسی را غیر از خدا ندارند که به داد آن‌ها برسد، همه چیزشان را از دست داده‌اند، چیزی در بساط ندارند، کاری هم نمی‌توانند انجام دهند، باید از ظلم به این‌ها ترسید، چون خدا منتقم انسان‌های مظلوم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: در ماه شریف رجب و ماه شعبان‌المعظم استغفار و توبه بسیار سفارش شده است، برای اینکه قرار است ما در این ماه‌ها برای حضور در ماه مبارک رمضان رمضان آماده شویم، این حضور نیازمند زمینه است، زمینه‌‌اش همین استغفار و توبه است.

وی سپس با اشاره به انتخابات عنوان کرد: دشمن در هر انتخاباتی با تجربیات جدیدی به میدان می‌آید، همه ما باید با همت بسیار و با عزم راسخ، اخلاق الهی و با انگیزه کامل حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: داوطلبان و همه آن‌هایی که در انتخابات فعالیت جدی دارند و هر مسلمانی که فکر می‌کند در این انتخابات وظیفه‌ای دارد، باید رعایت تقوی، صداقت، آبرو و حیثیت رقیبانشان را حفظ کنند و مراعات حال همه را بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دشمن همه توانش را به کار گرفته تا ما را از حضور در انتخابات به شک و تردید بیاندازد، مبادا القاعات شیطانی دشمن جای دستورات الهی، انبیا و اولیا، رهبر معظم انقلاب و فرمان عاقلانه هر انسان عاقل، جای اینها را بگیرد و امیدواریم خداوند عنایت کند تا ما بتوانیم به بهترین شکل ممکن به وظیفه مان عمل کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز