خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت اردبیل:

میزان مصرف فرآورده نفتگاز در اردبیل افزایش 21 درصدی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۰۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان مصرف فرآورده نفتگاز در اردبیل در مقایسه آمار ده ماهه گذشته از سال جاری با مدت مشابه سال قبل افزایش 21 درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی ضمن اشاره به ارسال مستمر سوخت مایع به عنوان سوخت دوم جهت ذخیره سازی و استفاده در شرایط اضطراری به نیروگاه سبلان گفت: میزان ارسال فرآورده در طی ده ماهه گذشته از سال جاری، 237  میلیون لیتر بوده است که در مقایسه آمار ده ماهه گذشته از سال جاری با مدت مشابه سال قبل، میزان مصرف فرآورده نفتگاز افزایش 21 درصدی و نفت سفید کاهش 45 درصدی داشته است.

مدیر منطقه اردبیل افزود: منطقه با درخواست‌ بموقع، فرآورده را بدون کمبود و محدودیت بطور منظم به نیروگاه یاد شده  ارسال می کند.

وی همچنین اتخاذ سیاست‌های مطلوب سوخت رسانی بخصوص سوخت جایگزین به نیروگاه ها را یکی از اقدامات مطلوب در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد، یاد آور شد: این نیروگاه یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید ۱۴۴۰ مگاوات است که شامل ۶ واحد گازی ۱۵۹ مگاواتی و ۳ واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار احداث شده است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز