خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه روستایی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۲۶

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: میزان حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه استان در دولت سیزدهم ۴۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، عباسعلی برونسی در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر اظهارکرد: طی ۲ سال گذشته ۵۰ هزار بیمه شده جدید در خراسان رضوی جذب شده است و بر این اساس رکورد ۱۷ سال گذشته جذب بیمه شده جدید در استان شکسته شد.

وی ادامه داد:این صندوق امسال در هجدهمین سال تاسیس قرار دارد و به عنوان صندوق بیمه مولود نظام محسوب می‌شود که خوشبختانه پوشش خوبی در کشور و استان دارد و هم اکنون ۱۰۲ کارگزاری صندوق در خراسان رضوی فعال و مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت:هم اکنون ماهانه ۲۲۰ میلیارد ریال حقوق به حساب ۱۷ هزار و ۸۹۳ مستمری‌بگیر این صندوق در استان پرداخت می‌شود.

برونسی افزود: جامعه هدف این صندوق را روستاییان، کشاورزان، عشایر و مردم شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت تشکیل می‌دهند و در راستای حمایت دولت از اقشار تحت پوشش این صندوق برای نخستین بار بیمه تکمیلی برای بیمه شدگان صندوق با پرداخت یک میلیون ریال در کشور و استان ممکن شده است.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری بگیران در دولت سیزدهم گفت: این افزایش در دولتهای گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

برونسی پرداخت وام قرض الحسنه بدون مراجعه و بدون ضامن به بیمه شدگان را یکی از خدمات ویژه و منحصربه فرد این صندوق دانست و افزود: در کل کشور در این قالب سه هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که ۱۰ درصد این میزان معادل ۳۰۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی پرداخت شده است.

وی جمعیت زنان بیمه شده تحت پوشش این صندوق در خراسان رضوی را حدود ۳۱ درصد کل بیمه شدگان اعلام و اظهار کرد: این صندوق بیمه یک صندوق جوان است و براساس محاسبات تا سال ۱۴۲۲ هیچ بحرانی را مشابه بحرانهای سایر صندوقهای بیمه‌ای نخواهد داشت.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی ادامه داد: امسال برای نخستین بار سه کارگزار صندوق در خراسان رضوی رتبه برتر کشوری را دریافت کردند که شایان توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز