خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

صدور ۲۵ موافقت اصولی بی‌نام برای متقاضیان سرمایه‌گذاری گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۹۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از صدور ۲۵ موافقت اصولی طرح‌های گردشگری برای ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری این حوزه در نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: پیرو رویکرد وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف و بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل و تسریع در فرآیند صدور مجوزها، ۲۵ موافقت اصولی بی‌نام پس از مکان‌یابی پروژه‌های مورد نیاز سطح استان و اخذ استعلام‌های لازم از دستگاه‌های مرتبط صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان قزوین اظهار کرد: این بسته‌ها در حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی، گردشگری تفریحی، گردشگری تاریخی، اقامتی و پذیرایی در مناطق مختلف استان تهیه شده‌اند.

وی افزود: همچنین در نمایشگاه امسال ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری نیز در سطح استان شناسایی و انتخاب شده‌اند که به متقاضیان معرفی می‌شوند.

خزائلی یادآور شد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد و غرفه استان قزوین در سالن ۸ و ۹ این مجموعه میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز