خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

صدور پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی در بوئین‌زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۷۲۴

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین از صدور یک فقره پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه گردشگری کشاورزی که از امکاناتی چون استخر پرورش ماهی، زمین زراعی، سیلوی غلات و پرورش دام برخوردار است در روستای رحمت آباد بزرگ شهرستان بوئین زهرا قرار دارد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین افزود: براساس آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر آنها مصوبه ۱۳۹۴در راستای توسعه گردشگری روستایی و استفاده از ظرفیت کشاورزی در پیشبرد اهداف گردشگری و نیز بهبود درآمد و کاهش اثرات نامطلوب محیط‌زیستی، محیط‌های گردشگری روستایی و عشایری می‌توانند به فضایی برای گردشگری کشاورزی تبدیل شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: مجوزهای گردشگری کشاورزی ابتدا به صورت ۶ ماهه صادر می‌شوند و پس از ارائه عملکرد مناسب به‌صورت یک‌ساله و سه‌ساله قابل تمدید خواهد بود.

این مسئول افزود: متقاضیان برای دریافت مجوز گردشگری کشاورزی می‌توانند از طریق درخواست کتبی و ثبت درخواست در سامانه جانا اقدام کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین همچنین یادآور شد: تاکنون هفت مجوز گردشگری کشاورزی در استان قزوین صادر شده و چهار مجوز دیگر نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز