خبرگزاری کار ایران

جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی با حضور رئیس جمهور در هرمزگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۴۹

جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین با حضور رئیس‌جمهور در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، رئیس جمهور در آیین جشن اهدا ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین در استان هرمزگان با اشاره به اینکه دولت خود را در حوزه رفع مشکل مسکن مردم، موظف می‌داند، افزود: از ۲۰ هزار واحد مسکونی که باید به مردم این استان تحویل می شد ۶ هزار واحد در گذشته میان مردم توزیع و ۱۴ هزار واحد مسکن نیز هم‌اینک تحویل می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: با تحویل این واحدهای مسکونی، کار پایان نمی‌پذیرد و با قدرت توزیع زمین و ساخت مسکن ادامه خواهد داشت چون نیاز جدی خانواده‌ها در این حوزه‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت‌وساز ۲ شهر ساحلی ( خلیج فارس و مَکُران) در این سفر آغاز خواهد شد، ادامه داد: هرچه در دور نخست سفرها در این استان تصویب شد به ثمر نشسته و تنها بخش کمی از این مصوبات باقیمانده که ان هم در دست اقدام است.

رئیس جمهور بیان کرد: در حوزه‌های سلامت، مسکن، کارخانجات صنعتی، انرژی و جاده‌های ارتباطی استان اقدامات خوبی با روحیه و انگیزه جهادی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی مهم است، تاکید کرد: این نشاط مشارکت اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی را برای کشور و نظام به دنبال خواهد داشت.

رئیسی بیان کرد: بندرعباس و هرمزگان ظرفیت زیادی دارد که باید با مشارکت مردم و توان مسئولان این ظرفیت ها احیا بشود.

وی گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن است اما نیروهای دلداه به انقلاب با امیدواری کار را دنبال می کنند. راهکار حل مشکل در درون کشور و به دست جوانان توانای کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز