خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بادبانی استان هرمزگان خبر داد؛

بادبان‌های فجر در ساحل بندرعباس برافراشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۳۶

به همت هیات بادبانی استان هرمزگان و باشگاه مارینا بندرعباس، نخستین جشنواره سیلینگ و نوجوان استان در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین عباس نژاد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تشویق و استعداد یابی رده های سنی 9 تا 14 سال نخستین جشنواره سیلینگ استان در ساحل هتل هما برگزار شد.

عباس نژاد با اعلام اینکه این جشنواره با استقبال بی نظیر خانواده ها همراه بود، اضافه کرد: علاقمندان به ورزش بادبانی با در خصوص نحوه هدایت قایقهای بادبانی آموزشهای لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایقها آشنا شدند.

وی همچنین به وجود استعدادهای خوب در زمینه قایقهای بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعدادهای بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود و به امید خدا، حمایت مسئولین و تلاش دست اندرکاران در سالهای آینده شاهد درخشش هرچه بیشتر سیلور ها و رایدرهای هرمزگان در اردوهای تیم ملی کشور عزیزمان خواهیم بود.

رئیس هیات بادبانی استان همچنین از برگزاری چنین جشنواره هایی در بعد همگانی خبر داد و افزود: نوجوانان در این جشنواره با قایق آپتیمیست، کایت بردینگ، ویند سرفینگ و … آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز