خبرگزاری کار ایران

مانور برف‌روبی مدیریت پسماند شهرداری قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۰۲

مانور برف‌روبی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با هدف آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در راستای رفاه و آسایش شهروندان در زمستان و جلوگیری از یخبندان معابر شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی امینی در حاشیه رزمایش برف‌روبی زمستانی گفت: برای بارندگی‌های زمستان آمادگی کامل وجود دارد و پیام این رزمایش این است که سازمان مدیریت پسماند با تمام تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی در زمان بارش در کنار شهروندان خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند با بیش از 50 دستگاه ماشین آلات ویژه بارش‌های زمستانی آمادگی کامل دارد تا خدمات قابل قبولی به شهروندان ارائه دهد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قزوین نیز در حاشیه این مانور اظهار کرد: با تدابیر انجام شده لایروبی مسیل‌ها و جوی‌ها بطور مداوم انجام شده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

داوود میراشه تاکید کرد: روزهای برفی همراه با نشاط و شادمانی است اما از شهروندان می‌خواهیم در این زمان فرصتی برای ارایه خدمت به نیروهای شهرداری بدهند و زمانی را برای تردد انتخاب کنند که منجر به ترافیک نشود.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم در روزهای برفی ما را همراهی کنند ضمن اینکه سال‌های گذشته نیز همراهی مردم در زمان بارش برف برای تسریع در انجام کارها قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز