خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور خبر داد؛

افتتاح 105 هزار میلیارد تومان پروژه در هرمزگان طی دو روز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۷۶

رئیس جمهور گفت: دهها پروژه به سامان رسیده و 105 هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است که طی سفر دو روزه به آنها سرکشی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان هرمزگان اظهار داشت: بسیار خرسندم که خدای متعال توفیق داد تا امروز در شهر بندرعباس و استان هرمزگان باشیم و به ارواح مطهر شهدا درود می فرستم و برای جانبازان و ایثارگران طلب عافیت کنم.

وی افزود: هرمزگان زمینه های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و کارهای خوبی هم در استان انجام شده است و ما با نیازهای استان، دور اول سفر را به رفع ضرورت ها قرار دادیم و امروز شاهدیم با تلاش استاندار و همه مسؤولان گام های خوبی برداشته شده و پروژه های فراوانی به ثمر رسیده است.

رئیس جمهور با بیان این که دهها پروژه به سامان رسیده و 105 هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: طی سفر دو روزه به آنها سرکشی خواهیم کرد. پروژه هایی که زمینه های اشتغال، تولید و خدمت رسانی به مردم استان را داراست.

به گفته آیت الله رییسی، حرکت جهادی در هرمزگان شکل گرفته است و در این دو روز به جای جای استان سر می زنم و کارها را دنبال می کنیم.

وی با تقدیر از نماینده مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح که نقش مهمی در توسعه استان دارند، از  بسیج و نمایندگان و همه کسانی که تلاش می کنند، به طور ویژه قدردانی کرد.

رئیس جمهور همچنین تأکید کرد: آنچه در استان لازم بود را در شورای برنامه ریزی مصوب می کنیم و آنچه برای تصمیم گیری در شوراهای عالی نیاز باشد را در تهران بررسی و تصویب می کنیم و تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز