خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۳ میلیارد تومان اموال سرقتی از مالخران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۳۲

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق و ۹۵ مالخر در طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان خبر داد و گفت: با کشف ۶۸ فقره پرونده مرتبط با مالخران، ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی از مالخران و سارقان کشف شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: امنیت محصول یک فرآیند اجتماعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح، پلیس از ۱۰۷ واحد صنفی در استان بازدید و ۱۶ واحد صنفی متخلف اعم از ضایعات فروشی و سمساری که در امر خرید و فروش وسایل سرقتی فعالیت داشتند را پلمب کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح ۲ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۳۲ سارق و ۹۵ مالخر شناسایی و پس از دستگیری، ۶۸ فقره پرونده مرتبط با مالخران در سطح استان کشف شد، افزود: مقادیری سیم و کابل برق و مخابرات، ۱۲۶ کیلوگرم آهن و شیرآلات، مصالح ساختمانی، لوازم الکتریکی، لوازم خانگی و آشپزخانه شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، مقادیری خشکبار، ۵ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت، ۵ دستگاه دوچرخه و لوازم و قطعات خودرو سرقتی جمعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز