خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین؛

نباید هزینه تفریح مردم در قزوین گران شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۹۷

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: شهر قزوین در حوزه مراکز تفریحی و سرگرمی با کمبودهایی مواجه است و نباید با افزایش تعرفه در بخش‌های خدماتی بوستان باراجین و دهکده طبیعت هزینه تفریح مردم را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه شورای شهر قزوین که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: شهر قزوین با کمبود مراکز تفریح و سرگرمی مواجه است و ضرورت دارد تا حداقل تعرفه مراکز خدماتی بوستان باراجین و دهکده طبیعت برای رفاه بیشتر مردم افزایش نداشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: شهرداری قزوین ماهانه مبلغ خوبی ارزش افزوده دریافت می‌کند تا به مردم خدمات بیشتری ارایه کند، بنابراین شایسته نیست که هزینه تفریح مردم را بالا ببریم.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین هم گفت: چرا باید برای فضایی که هنوز آب آشامیدنی برای مراجعین ندارد هزینه دریافت شود و سال به سال هم به تعرفه آن بیافزاییم؟

فاطمه اشدری ادامه داد: یکی از نقطه ضعف‌های بزرگ شهر قزوین این است که مراکز تفریحی و سرگرمی و بازی برای کودکان و نوجوانان نداریم، حتی پارک‌ها امکانات بازی و تفریح متنوع، به روز و پر جاذبه براساس نیاز کودکان و نوجوانان را ندارد، به جز چند مورد که در اختیار بخش خصوصی بوده و وسایل آن قدیمی، مستهلک و خطر آفرین شده ‌است.

وی تصریح کرد: این حق مسلم و سهم حقوق شهروندی خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است و باید اجازه دهیم تا خانواده‌ها و شهروندان با فراغ بال به بوستان باراجین رایگان یا با حداقل هزینه‌ها تردد کنند، به همین جهت با افزایش تعرفه برای دهکده طبیعت و بوستان باراجین موافق نیستم.

این عضو شوررای شهر قزوین با تذکر به مدیریت شهری گفت: بوستان باراجین با شرایط فعلی سرانه فضای سبز محسوب می‌شود و مردم همه ساله هزینه فضای سبز را در عوارض مدیریت شهری پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز