خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

لرستان میزبان مسابقات کشتی و تورنمنت بین المللی جام شهیدان علی پناهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۴۱

استاندار لرستان گفت: لرستان میزبان مسابقات کشتی و تورنمنت بین المللی جام شهیدان علی پناهی به مدت سه روز است.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار  در حاشیه جلسه شورای ورزش استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه بنا شد به اقتضای ظرفیت‌هایی که دستگاه‌های اجرایی دارند بستر مناسبی را برای برگزاری مطلوب این مسابقات فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد فرهنگی، اجتماعی گفت: برگزاری این مسابقات می تواند کمک زیادی در ارتقاء جایگاه و سطح فنی ورزش کشتی در استان داشته باشد و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های مختلف استان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و... تاثیر شایانی داشته باشد.

استاندار لرستان افزود: با فراهم شدن بستر مناسب حتی موسسات و شرکت‌های خصوصی که تولیداتی در استان دارند می‌توانند به صورت اسپانسر در این مسابقات حضور پیدا کرده و تولیدات خود را معرفی کنند.

زیویار در پایان خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در استان لرستان از ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن ماه جاری به مدت ۳ روز  خواهد بود و با توجه به ابنکه در آستانه ایام الله دهه فجر  پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مقارن با ماه‌های رجب و شعبان می‌باشد می‌تواند یک نشاط اجتماعی را در استان لرستان به وجود بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز