خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان؛

بیش از ۷۸ کیلوگرم شیشه از یک منزل مسکونی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۰۵

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری قاچاقچی شیشه در جاسک خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۷۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه انباشت شده در یک منزل مسکونی از این قاچاقچی کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس انتظامی استان مبنی بر قاچاق موادمخدر صنعتی توسط قاچاقچیان از مرزهای شرقی به داخل خاک ایران و انباشت (دپوی) مواد در منزل مسکونی در شهرستان جاسک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس هرمزگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جاسک با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان میناب، محل انباشت موادمخدر را در یکی از روستاهای شهرستان جاسک شناسایی و تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی ۷۸ کیلو و ۷۶۵ گرم شیشه کشف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جاویدان با اشاره به این که مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز