خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۸۵ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۵۲

ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، پس از چند روز کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بندرعباس مطلع شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر «هرمزگان» از کشف بیش از ۲۸۵ کیلو مواد مخدر تریاک طی دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «خدایی» در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، پس از چند روز کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بندرعباس مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات گسترده دریافتند این باند، موادمخدر را از استان‌های همجوار قاچاق و آن را توسط ایادی خود در فرصتی مناسب بین مشتریان توزیع می‌کنند، که پس از هماهنگی قضایی ودر بازرسی از منزل و مخفیگاه مته‌مان مقدار ۱۵۷ کیلو مواد مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر در بازرسی از منزل یک سوداگر مرگ، در بندر عباس، مقدار ۱۲۸ کیلو و ۲۲۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: طی این دو عملیات، دو دستگاه خودرو توقیف، ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز