خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین زهرا:

بخش‌هایی از محورهای بوئین زهرا آمار حوادث جاده‌ای را افزایش داده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۶۷

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: بخش‌هایی از محورها و راه‌های بوئین زهرا ناایمن بوده و آمارهای حوادث جاده‌ای را افزایش داده و از این رو به ایمن سازی نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، محمد ادیب رامندی گفت: مخاطرات جاده‌ای در محور بوئین زهرا به دانسفهان در این سه ماه گذشته به فوت ۹ نفر از شهروندان منجر شده و ایمن سازی این مسیر از خواسته‌ها و مطالبات مهم مردمی به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه تلفات جاده‌ای در این محور آمار فوتی‌های شهرستان و حتی استان قزوین را افزایش داده است، تصریح کرد: از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین می‌خواهیم که با تامین اعتبارات لازم به ایمن سازی این محور اقدام کند.

وی ادامه داد: تقاطع شهر صنعتی دانسفهان، قشلاق، نوده، زین آباد، قلعه گنجی و ابراهیم آباد بسیار نا ایمن بوده و حوادث و سوانح جاده‌ای به دنبال دارد که برخی نیازمند آرام سازی و حتی احداث دوربرگردان است.

این مسئول بیان کرد: چندی پیش در محور زیرگذر آراسنج که شاهد حوادث ناگواری بودیم، یک پیمانکار انتخاب شد و کارهای لازم را برای ایمن سازی آن آغاز کرده است که البته مسیرهای قزوین به بوئین زهرا و سپس به آراسنج نیز در برنامه‌های همین پیمانکار قرار دارد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد: در حوزه بهسازی راه نیز از بوئین زهرا به سمت اشتهارد عملیات روکش آسفالت را در برنامه کار داریم که ۶ کیلومتر آن انجام شده و قطعه دوم آن نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز