خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

۵۳ درصد تصادفات منجر به فوت گلستان مربوط به عابران پیاده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۰۵

مدیرکل راهداری استان گلستان گفت: ۵۳ درصد تصادفات منجر به فوت گلستان مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران است که بیش از ۸۰ درصد علل تصادفات در این استان خطای انسانی است.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: در دهه فجر امسال 112 پروژه عمرانی دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیش از 2 هزار و 518 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد و  عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی گفت: پروژه های آماده بهره برداری 65 پروژه با یکهزار و 870 میلیارد تومان اعتبار و پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها شروع می شود 47 پروژه با بیش از 648 میلیارد تومان اعتبار هستند.

به گفته وی، یکی از پروژه های مهمی که سطح سرویس مطلوب  و ارتقای کیفی راههای استان را به همراه دارد، بهسازی و روکش آسفالت 121 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی و احداث و توسعه بیش از 50 کیلومتر راه های روستایی است که در این ایام بهره برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: رفع 95 نقطه پرتصادف هم یکی از پروژه‌های مهم این ایام است که هدف گذاری سال جاری؛ رفع و آشکارسازی 45 نقطه تا پایان سال است.

به گفته مصدقی، از ابتدای سال جاری تاکنون 31 نقطه پرتصادف استان برطرف شده و بقیه 95 نقطه نیز تا شهریورماه سال 1403 و با تامین منابع مالی آنها از محل منابع ملی، مولدسازی و از محل مسوولیت های اجتماعی بانک ها و بیمه ها رفع و آشکارسازی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: خرید و توسعه 160 دستگاه ناوگان باری از محل منابع ملی و بخش خصوصی با 960 میلیارد تومان اعتبار از پروژه های مهم در بخش حمل و نقل استان است که در این ایام به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز