خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبرداد؛

آموزش ترافیکی 50 مدرسه حاشیه راه‌های گلستان درحال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۱۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در سال تحصیلی 403-402 طرح آموزش ترافیکی و تجهیزات ایمنی برای دانش آموزان 50 مدرسه حاشیه راه های استان در حال اجرا است.

به گزارش ایلنای گلستان، محسن عامریون اظهارداشت: با توجه به نقش عابرین پیاده در تصادفات جاده‌ای که بخشی از آنها دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها هستند، ایمن سازی فیزیکی و فرهنگی آنها برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از برنامه های مهم اداره کل محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس موجود در طول راههای استان  175 مدرسه است، ادامه داد: در طول دو سال دولت سیزدهم بیش از 2 میلیارد تومان برای آموزش دانش آموزان این مدارس جهت ایمن سازی فیزیکی و ارتقای فرهنگ ترافیکی آنها هزینه شده است.

به گفته عامریون، از جمله سرفصل های آموزشی آنها شامل نحوه تردد ایمن در طول بزرگراه، نحوه مسوولیت گذربان مدرسه، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی، توجیه مدیران و ارکان مدرسه برای استمرار یادآوری ها می شود که بویژه برای دانش آموزان پایه و مقاطع دبستانی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: این آموزش ها از محل منابع اعتباری موجود و با انتخاب پیمانکار در سراسر استان در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز