خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه:

تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۲۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا داودی اظهار کرد: کار ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی جمعیت تحت پوشش این تصفیه خانه را ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام و افزود: این تصفیه خانه در شبانه روز ظرفیت تصفیه یک هزار و ۸۰۰ مترمکعب فاضلاب و تبدیل آن به پساب قابل استفاده برای صنایع آب‌بر را دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ساخت این تصفیه خانه از سال ۱۳۹۹ آغاز شده، تصریح کرد: خوشبختانه اول بهمن ماه امسال کار ساخت آن به پایان رسید و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

داودی بیان کرد: مساحت تصفیه خانه شهر تازه آباد ۱۳ هزار متر مربع است.

وی ادامه داد: براساس مصوبات دولت و قوانین وضع شده از ابتدای سال ۱۴۰۳ صنایع آب‌بر بایستی از استحصال و مصرف آب خودداری نموده و استفاده از پساب را جایگزین آن کنند.

گفتنی است، تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی است که در غرب استان کرمانشاه و در نزدیکی نوار مرزی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز