خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا البرز خبر داد؛

تحقق صددرصد جهاد آبرسانی در ۱۳ روستای شهرستان طالقان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۰۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاها با هدف خدمات آبرسانی پایدار و بهینه به روستاهای شهرستان طالقان بطور کامل اجرا و به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا نامداری از اجرایی شدن صد درصد عملیات لوله‌گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی به طول ۱۸۳۳۵ متر در روستاهای فشندک، خسبان، زیدشت، ورکش، باریکان، آرموت، حسنجون، نسا، میناوند، دنبلید، کلاندشت، مینادشت و هرنج از توابع شهرستان طالقان خبر داد.

وی گفت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی و وجود انشعابات قدیمی که از دلایل اصلی هدر رفت آب محسوب می‌شود، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاها در دستور کار قرار گرفته و طی سال جاری و با هدف خدمات آبرسانی پایدار و بهینه به روستاهای شهرستان طالقان و با رعایت اصول فنی و کیفی، ۱۸۳۳۵ متر عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب و نوسازی و اصلاح ۵۱۲ فقره انشعاب آب، بطور کامل اجرا و به اتمام رسید.

نامداری تصریح کرد: پیامد اجرای این طرح‌ها که در قالب قراردادهای پیمانی و یا بصورت امانی توسط پرسنل ساعی امور آبفا طالقان محقق شد، کاهش هدر رفتِ آب، توزیع پایدار و ارتقاء کیفی آب شرب روستاهای شهرستان طالقان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز