خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مهرخبرداد؛

قتل به خاطر اختلافات مالی در مهر/ قاتل و همدستش در لامرد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۳۲

فرمانده انتظامی "مهر" گفت: با پیگیری ماموران این فرماندهی، قاتل و همدستش در شهرستان لامرد دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهادر رزمجویی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع قتلی در 29 آذرماه سال جاری در کوه‌های اطراف شهرستان مهر، کارآگاهان پلیس برای مشخص شدن موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل به محل مذکور مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: ماموران آگاهی پس از تحقیقات تکمیلی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، قاتل و همدستش را در شهرستان لامرد از توابع این استان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را دستگیر کردند.

رزمجویی گفت: متهمین در مواجهه با دلایل و مدارک موجود به قتل اعتراف و بیان کردند، در روز وقوع قتل به علت اختلاف مالی با مقتول، وی را به کوهای اطراف شهرستان مهر انتقال داده و او را با شلیک اسحله کلت به قتل رساندیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر، با بیان اینکه در بازرسی از متهمین یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: وقوع چنین نزاع هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن با جدیّت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز