خبرگزاری کار ایران

تعریف ۱۲ برنامه با موضوع یزد؛ پایتخت گردشگری کشور‌های مجمع گفتگوی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۶۳

استاندار یزد گفت: هدف از برگزاری رویداد‌های «یزد؛ پایتخت گردشگری کشور‌های مجمع گفتگوی آسیا» ارتقای سطح روابط فرهنگی، تجاری و اقتصادی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در نشست «شورای سیاستگذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشور‌های مجمع گفت‌وگوی آسیا» با اشاره به تعریف ۱۲ برنامه در ارتباط با این موضوع گفت: اولین رویداد تدارک دیده شده، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری است که از ۲۳ بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه اجلاس سران با حضور سفرای کشور‌های مختلف فصل خاصی برای یزد تدارک دیده شده است، افزود: بر این اساس، رونمایی از رویداد «یزد؛ پایتخت گردشگری کشور‌های مجمع گفت‌وگوی آسیا» در جریان این مراسم انجام خواهد شد.

استاندار از برنامه‌ریزی استان برای تدارک ضیافت شام با حضور ۳۵ سفیر گردشگری کشور‌های آسیایی خبر داد و تصریح کرد: تارنمای این رویداد نیز تا هفته آینده رونمایی و محتوا‌های مرتبط با این رویداد تولید خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت تمامی فعالان گردشگری استان در تولید محتوای مربوط به نمایشگاه بین المللی گردشگری یزد، گفت: این برنامه‌ها به عنوان مقدمات ورود به رویداد‌های «یزد؛ پایتخت گردشگری کشور‌های مجمع گفت‌وگوی آسیا» محسوب می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد عنوان کرد: یکی دیگر از رویداد‌های بزرگ برنامه ریزی شده، حضور وزرای گردشگری ۳۵ کشور آسیایی به همراه اتاق بازرگانی آن‌ها در یزد خواهد بود.

فاطمی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد‌ها ارتقای سطح روابط فرهنگی، تجاری و اقتصادی استان مبتنی بر ملاحظات فرهنگی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز