خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعطیلی دائمی ۲ شرکت آلاینده در کاشان/ ۷۰ از درصد از میزان آلودگی هوای کاشان مربوط به تردد خودرو‌های فرسوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۳۶

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کاشان از پایش ۷۴ معدن در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: یک معدن پس از گزارش بازرسان محیط‌زیست به دستور مرجع قضایی تعطیل شد.

الهیار دولت‌خواه در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۵ مورد پایش از صنایع کاشان صورت گرفته تأکید کرد: از ۳ مورد پلمب صنایع آلاینده، ۲ واحد صنعتی به شکل دائمی تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از صدور ۱۶۱ اخطاریه زیست‌محیطی برای صنایع آلاینده، ۳۴ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کاشان تصریح کرد: شهرداری می‌بایست از صدور مجوز انبوه‌سازی در نقاط شلوغ شهر خودداری کند، چرا که میزان آلودگی هوا در مناطق پرترافیک بیشتر است.

 به گفته دولت‌خواه بیش از ۷۰ از درصد از میزان آلودگی هوای شهر کاشان مربوط به تردد خودرو های فرسوده در منطقه است و شهرداری و پلیس راهنمایی‌ورانندگی باید در خصوص معاینه فنی و جلوگیری از تردد خودروهای قدیمی ورود کنند.

وی افزود: عوارض مربوط به آلایندگی صنایع به حساب شهرداری کاشان واریز می‌شود و شهرداری موظف است برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی افزایش و توسعه فضای سبز هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز