خبرگزاری کار ایران

مدیر بحران فرمانداری شهرستان کاشان خبر داد؛

واژگونی و آتش‌سوزی سواری ون در اتوبان قم کاشان با هفت کشته و پنج مصدوم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۹۴

مدیر بحران فرمانداری شهرستان کاشان از اعزام یکی از پنج مصدوم حادثه امروز واژگونی خودرو ون به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم شهر اصفهان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۳۲ دقیقه به نیروهای امدادی هلال‌احمر کاشان اعلام شد.

هادی کاشانی نژاد در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان با بیان اینکه پس از واژگونی و آتش گرفتن خودرو ون در اتوبان قم -کاشان بعد از شهر مشکات و محبوس شدن دوازده سرنشین متأسفانه هفت نفر سرنشینان به دلیل شدت جراحات و سوختگی در صحنه جان باختند تأکید کرد: ۵  نفر نیز بلافاصله به مرکز درمانی بهشتی کاشان منتقل شدند.

 وی افزود: یکی از مصدومین واژگونی خودرو ون پس از بستری در بیمارستان شهید بهشتی و به تشخیص پزشکان حاضر توسط آمبولانس به مرکز سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان جهت طی مراحل درمانی منتقل شد.

 مدیر بحران فرمانداری شهرستان کاشان تصریح کرد: نجات‌یافتگان آتش‌سوزی مرگبار خودرو ون به نام‌های عارف احمد ۴۰ ساله، محلا احمدی ۱۸ ساله، نجیبه احمدی ۶۵ ساله، مهیا احمدی ۹ ساله و گل‌زده صفدری ۵۰ ساله هستند که از سطح هوشیاری قابل قبولی برخوردار نیستند.

 کاشانی نژاد از تلاش و کوشش نیروهای سخت‌کوش هلال‌احمر و پلیس راه قم کاشان که از دقایق ابتدایی حادثه با حضور در صحنه نسبت به روان سازی ترافیک و انتقال کشته‌شدگان و مصدومان اقدام کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز