خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اقتصادی استانداری اصفهان:

۲۰ مصوبه اختصاصی در ستاد تسهیل ویژه شهرستان کوهپایه اتخاذ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۵۲

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ویژه شهرستان کوهپایه ۲۰ مصوبه اختصاصی در حوزه اقتصادی و ۵ مصوبه عمومی اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امید شریفی گفت: سیصد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان کوهپایه در آستانه سفر شهرستانی استاندار به این شهرستان، به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های مرتبط و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بیش از ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی فعال در شهرستان کوهپایه مشکلات و چالش‌های خود را ارائه کردند. شریفی در خصوص چالش‌های اساسی بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان، عنوان کرد: اهم مشکلات حول محور تأمین آب و برق، محیط زیست، امکانات زیرساختی، طرح‌های توسعه محور و شرکت شهرک‌های صنعتی بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان متذکر شد: در این نشست که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید ۲۰ مصوبه در راستای توسعه و تسهیل در امر تولید در شهرستان کوهپایه و ۵ مصوبه عمومی اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات عمومی که به حوزه واردات و معافیت های مالیاتی اختصاص یافت از طریق ستادهای ملی دنبال و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز